Three days left and then its over...

Sommaren alltså. Hela, lååånga sommaren som jag tyckte mig ha framför där i maj har redan gått. Hjälp. Shit. Det var iaf ett jäkigt välbehövligt break. Hade vi inte sommaruppehåll med början där i maj hade jag nog lagt mig ned o gråtit. Nu återstår slutspurten vilket känns både stressande och skönt....snart färdig alltså. Samtidigt som alla prov och uppgifter inte känns minsta lockande. Återfå fokuset, återfå disicplinen..all that you know. Min numera något vettiga kondition lär ju ryka såvida jag inte försöker komma ut o promenera/cykla sådär 2-3 ggr veckan..minst! Var som en trött, tung koalabjörn i våras...vill inte hamna i den sitsen igen.
Måste också börja fila på CV och jobbansökningar, tänkte skriva en del redan i oktober. Måste försöka vara ute i god tid nu.

Är seg idag, eftersom vi har en hund som inte är helt hundra procent bra i kistan (har en lång o jobbig bakgrund, orkar inte ta det ) så blir min sömn ganska rubbad. Men jag försöker istället lägga mig tidigt, lika bra att vänja mig vid det nu, snart blir det tidiga morgonar igen....hoppas sååå innerligt på att min praktik läggs i stan nu. Skulle vara så skönt med gångavstånd till jobbet.

Nej, hänga massa trist tvätt nu, sen vet i tusan. Hade tänkt promenad men när jag rasten hunden för ett tag sen var det så himla varmt..väntar hellre till kvällen då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback