Är det inte märkligt så säg...

Det är något underligt det här med kärlek, eller ja mina tidigare erfarenheter än det jag upplever nu har ju inte varit det bästa. Så gott som hela tiden framtill jag mötte Thomas så träffade jag antingen jäkligt underliga typer eller också föll dem för mig eller jag för dem...det var aldrig besvarat. Märkligaste är att vid flertal tillfällen så handlade det om killar som jag upplevde som trevliga vänner...med betoning på vänner. Jag hade inga som helst känslor förutom vänskapliga men på något vänster så hade de här killarna läst av mig helt motsatt. Dvs upplevde mig som intresserad av dem....? Hade inte tyckt att det varit speciellt konstigt om det inte varit för att historien upprepat sig så många gånger. Alltid var det olustigt och jobbigt, jag visste inte hur "nära" jag skulle hålla mig..jag vill inte bli missuppfattad ytterligare samtidigt som jag inte ville vara någon isbit som var småtyken.
Anledningen till mitt lilla filosoferande nu beror på att en sån kille lokaliserat mig på facebook ....får en stark känsla av att han lagt till mig enbart för att få reda lite hur jag kände på den tiden. Kanske låter som inbillningssjuka men min intuition sviker som sagt sällan.

Känns smått olustigt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ugg boots lavender

Very happy to be here, this site is very good, very happy to share with everyone here, I will share with my friends, Thank you for sharing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback