What´s happening to me?

Jag har sedan ungefär i måndags varit otroligt pigg. Ändå har jag lagt mig sent, sovit dåligt, och inte ätit annorlunda. Ändå känner jag mig underligt utvilad och pigg. Dessutom har jag av fri vilja gått upp innan åtta om dagarna. Väldigt ovanligt för att vara mig..men inte mig emot heller....har alltid varit så morgontrött och seg..vill ju vara såhär istället ;) Kanske beror det på Tammy? Kanske beror det på att dagsljuset kommer tidigare och försvinner senare om dagarna? Våren har alltid haft en "energybooster" på mig....nåja..känns bra iaf. Ska strax ringa ett viktigt samtal och har massa disk i köket att sätta i diskmaskinen också.

skönt med påsk också, inte för att jag firar det men gött med några dagar extra helg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback