To night or tomorrow?

Jag funderar på att skita i att duscha ikväll och hellre ta det till morgonen men å andra sidan; går man upp innan fem så är man tröött! Varit ledig i flera dagar nu och ska nu imorrn upp riktigt tidigt. Fy fan, det är nackdelen med längre helger! Jag vet att jag inte "borde" säga detta..man "ska" ju gilla att arbeta o stå i..men det vore förbannat skönt, att efter studenten, få ta en lååång semester nånstans låångt bort. eller iofs..bara vara ifred. Maken till stressigare år har jag aldrig varit med om. Hösten var vidrig :S

Det blir iofs kort vecka eftersom måndagen nu gick bort, hoppas hunden klarar sig nu. Har fixat så att en kompis tar ut henne litegrann på förmiddagen. Det har gått riktigt bra egentligen med henne nu, enda som haltar är maten. Så otroligt kräsen och besvärlig gällandet det. Det uppstår en djup frustration hos mig, trots att jag vet att sånt är jättevanligt...:(

Nä..jag tror jag ska rasta henne nu och sedan försöka sova. Uuu, upp innan fem imorrn..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback