Smärtsamt...

Bleker mitt hår nu, inte gjort det sen i höstas. Hade utväxt och det såg allmänt nyanserat och dassigt ut...alltså hög tid att göra något åt det. Däremot gör det så förbannat ont att bleka som tidigare konstaterats...det svider, bränner, kliar och känns som man fått världens ohyra i hårbotten. Men nu återstår bara några minuter och sedan ska jag äntligen skölja ur håret. Vet i fasen om jag lyckades få det bra däremot...tycker det är svårt att bleka/färga själv. Men utväxten brukar iaf bli åtgärdad.

Sedan ska jag ut och handla mat, massa mat! Och efter det äta..är hungrig redan nu. Ska försöka få hundrackan o äta också :P Hon kinkar fortfarande med maten men det har blivit bättre. Vi var också på hundkurs med henne igår! Vi gick igenom grunderna, såsom kontakt, ligga och sitta. Gick väldigt bra för att vara första gången ändå tyckte jag och vi ska försöka öva mkt här hemma med henne..det är ju mer lugn och ro här.

Nu måste jag skölja ur håret för nu känns det som om antar jag eld snart ....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback