Om det ändå vore så...

så skönt det skulle vara då. Aldrig varit med om ett så påfrestande år. Aldrig varit så trött. Aldrig varit så stressad. My energy has reach its bottom.

Tänkte eller  nästan måste dammsuga idag. Massa grus i hallen, smulor på köksgolvet och allmänt bös överallt. Så jäkla varmt i lägenheten idag också :( Vi har ju typen av lägenheten som har två lägen; kvavt som fan eller så hänger istapparna i taket. Idag är det varmt och dålig luft...lär inte bli bättre då jag drar igång dammsugaren strax.

Veckan som kommer nu är kort ...det har jag för mig iaf. Var röd dag på fredag. Det innebär längre helg, tack gode gud för det.

Börjat äta bättre frukost också, åt flera smörgåsar imorse, en kopp thé och sedan skivad kiwi, rostade pecannötter med kesella. Kesella är bra grejer, det måste ni testa! Dessutom kan man använda det till såå mycket, brödbak, äta naturellt, matlagningen, som tillbehör i fruktsallad..osv osv...bara fantasin sätter stopp.

I övrigt har helgen varit finemang, igår var det sommartemperatur och evangemang på Bike i Trollhättan, massa mc´s och försäljningar osv överallt. Träffade pappa där, han köpte mig nya solglasögon ;) Vid 2 tiden drog vi hemåt igen och stannade allihop i UA för att pizza ihop. Sedan var man rätt trött kan jag säga...vi hann iaf med lite filmer på kvällen.

Nu ska jag försöka komma igång med städningen och sedan iväg med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback