Nothing are like fridays...

Fredagar är nästan bästa dagen på veckan,..nästan bättre än lördag. Men just detta, vetskapen om att man har två lediga dagar framför sig är underbart. Man slappnar av i hela kroppen och andas ut...Skönt!

Jag avverkade förresten fjärde praktikveckan nu...dvs HALVA praktiken är gjord! Det är skrämmande hur fort tiden kan gå....
Dagen har i övrigt innehållit mkt oförutsedda händelser, orkar inte gå in på detaljer eller berätta men bättre dagar finns ju helt klart. Fick två negativa besked vilket gjorde mig nedstämd, dock visade jag inget utåt men tankarna for runt värre. Sedan blev jag lite grinig när jag kom hem och såg att de faktiskt annonserat efter folk.....eh...jaha..liksom?
Men skit i det nu.

Jag har läst runt som vanligt bland bloggar osv...usch blir så berörd av de som bloggar om sina hemska sjukdomar.  Hemskaste jag läst var nog om en tjej i Norge som fått en slags obotlig cancer....och hon är inte ens arton! Jag _fattar_ inte varför cancer fullständigt galopperar fram bland människor. Men dessvärre tror jag att om cancer helt besegras så kommer nån ny vidrig sjukdom att härja runt.

Här är Regine´s blogg om hennes tragiska öde, det är på norska men man förstår iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback