Just wanna sleep

Är så trött och varit det i flera dagar nu, hade ju en period som jag var otrolig pigg men nu verkar det vänt igen? :/ Sover dåligt och för lite dessutom. Jäkligt störande, går ju upp så tidigt om dagarna också..runt 5. Gaah. Är dessutom stressad och bekymrad över massa saker nu. Arg också , eller iaf lite. Mestadels är jag likgiltig eftersom jag knappt har nån energi att bry mig, men lite grinig är jag allt. Orkar inte dra upp allt här, men blir ganska sné när folk tror att man har all tid i världen. Att man ska sitta och vänta på dem.

Å andra sidan känns allt som bortkastad tid, meningslöst och hopplöst. Konstiga är att jag inte har några tårar, men efter allt jag varit med om så känns även det meningslöst.. leder ändå ingenvart. Skulle bara vilja resa bort, låångt bort.
Äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback