Is it me or is it just a lot of f-cking bullshit!?

Har aldrig varit med om något jävligare. Aldrig heller hört om något i stil med detta. Jag har otaliga gånger lovat mig att bara sluta mig, sluta bry mig, sluta komma med åsikter. But still, it pisses me off like crazy! Är det nåt jag avskyr så är att se människor bli omkring slängda, behandlade som skit, inte ens få ett tack för allt de gör för dessa typer. Jag känner också att jag bär på så mkt som ligger och växer och gror som ett ogräs, det skulle vara en ren njutning att bara få ösa ur mig. Att verbalt få fullkomligt köra över de inblandade. Istället "får" man på sidan betrakta hela jävla spektaklet och undra var det ska sluta -om det finns ett slut.
Nej, jag saknar ord. Men jag tror som sagt jag inte säger något mer. Inte ett jävla ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback