Blåst! :/

Trodde promenaden idag med Jimmy skulle bli härlig, istället blåser det nåt otroligt här idag. Kallt i vinden också...:( Vi gick en vända till stan och tillbaka..orkade inte längre eftersom det blåste så och var så kallt. Åt glass gjorde vi iaf ;)

Idag har  jag röjt vidare här hemma, så jädra mkt och göra hela tiden tycker jag. Kom på att jag måste sy i några knappar som trillat ur två koftor. Sedan måste jag ställa tillbaka sakerna i hyllan,,igår var när några gubbar här från Telia o installerade nåt bös. (fråga mig inte vad..orkar inte bry mig och blir bara störd av det..hyresvärden gör tydligen ALLT för att motivera hyreshöjningar ideligen..). Sedan funderar jag på att sätta mig på balkongen och läsa en stund..där blåser det nämligen inte alls, gött det.

Försökte också ringa på jobbet men återigen var han inte inne så jag kunde prata med honom. Jag måste försöka imorrn igen. Att allt ska vara så besvärligt. Sökte iaf ett jobb i Lysekil igår, tänkte försöka få iväg fler ansökningar under dagen. Överväger att ringa Carlia också. Funderar på att smsa en viss person också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback