Var det inte nyss måndag?

Jovisst ....! Men helg igen och inte klagar jag, något lugnare helg iaf. Slipper läsa till prov, utan kan sitta och ägna mig åt mindre uppgifter istället. O lätta sådana. Känns bra.

Jag vet inte nu, är trött. Ska jag skriva färdigt om de där lagarna? Eller ska jag dra en repa på latin? inget lär fastna nu iaf. Varit vaken sen kvart i sex men har ingen lust att lägga mig. Drog i mig massa hett thé förut, fryser nåt så oerhört. Speciellt kall om fötterna.

Har haft massa funderingar ikväll. Jag måste se framåt. Jag måste vara positiv. Det är bara svårt när det där kommer tillbaka in i tankarna och tar död på all vettig tankegång. Kan inte sitta och ödsla energi på det , men å andra sidan dyker det upp emellanåt. =( Värst är väl att inte VETA. Å ena sidan skulle jag vilja titta i en kristallkula om närmaste tiden, å andra sidan vill jag inte. Fan vet vad man kan få se/reda på. *ryser*
Jag vill vara mentalt förberedd. Men jag kan inte gå "krigsberedd" 24 timmar om dygnet..gjorde de det första..det höll på att knäcka mig. Dessutom vill inte tårarna sluta rinna då heller. Nej. jag får försöka kanalisera allt det mot studierna. Det gick bra förra veckan iaf, fick massa gjort!

Nej, ut med hunden och sedan vara inne resten av kvällen/natten. Skönt! Saknar Thomas också, kom hem.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback