Redan?!

Jaha. Torsdag. Alltså nästan slut på den här lediga veckan vi haft. Eller ledig o ledig, haft mkt o göra. Men allt har känts både roligare och enklare för att man har haft TID att ta in allting. Är dock inte helt färdig, men -inte- mycket kvar. Vilket känns superskönt. Den här veckan var välbehövlig. Jag var så in i döden trött förra fredagen när jag släpade mig ur sängen. Dessutom var det världens skitmorgon jag råkade ut för, ösregn, borttappat busskort, stressigt o jävligt. Måste fixa nytt busskort imorrn så jag kommer till skolan på måndag. Jag har fått städa en del här hemma, har dessutom sovit ganska mycket. Men kroppen verkade behöva det, är inte alls lika trött nu. Och dessutom känns det roligare att sätta sig på bussen mot Vbg på måndag till skillnad från förra veckan då det var motigt att bara svänga benen över sängkanten.

Såå. Torsdag kväll. Klockan är 21,28. Dags och sova snart tror jag. Ska ta ut hunden, sen borsta tänder o senare sova. Imorrn ska vi på bio ;) Ska se nya bond-filmen, Helen ska gå med och två andra kompisar till oss.
Natti, natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback