På rätt väg eller?

Idag fick jag tillbaka provet i anatomi som vi hade för en vecka sedan: jag fick VG! =))) Jag blev verkligen förvånad eftersom jag delvis förväxlat muskulaturen i kroppen och fick black-out på två frågor. Så himla skönt. Nu känns det som det om man faktiskt börjar fatta något. Visserligen inget svårt prov, men ändå. Allt har känts luddigt och diffust sedan jag började. Nu börjar jag komma in i studierytmen och det här betyget var en stor bonus! Så återstår det o se hur det blir på torsdag.....aja, jag gjorde mitt bästa!
Däremot massa som hopat sig nu, hade ju tänkt fixa färdigt alla psykologi uppgifterna i helgen men glömde boken i skåpet :( Nåja, psykologi är ju "min" grej så det kommer säkert gå jättebra. Sedan vecka 43 har vi tre prov. Jättekul. Men veckan därpå är det studievecka = inga lektioner! = MASSA gjort hemma! Fan, va skönt!

Nu ska jag fixa pannkakor åt mig och Thomas, sedan ska vi se på film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback