Lite ont och inte på hugget

Störigt, drabbats att någon muskelvärk från höfterna upp till axlarna. t-o-m armarna ömmar. Eller ja, kroppen känns helt lam. Sådär som det kan göra då man har något på gång, såsom förkyldningar och annan skit...har verkligen inte tid med sånt nu. Är hemma idag, orkade verkligen inte åka in med detta för dryga två timmar vid en dator. Pluggar så gott det går hemifrån istället. Har gjort upp en skiss av hur jag ska göra med psykologi-frågorna. Vore himla skönt att få klart dem!!

Ska försöka ta tag i medicinboken nu, är bara så orkeslös idag :S funderar på att gå ut och gå, men vill helst plöja igenom sidorna i boken först. Kanske ha öppen balkongdörren gör gott? -friskt luft ju.
Det får bli så..tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

Förresten, varför läser du till läkarsekreterare om du inte gillar sjukhus? Eller hade du tänkt dig privata kliniker?

Postat av: Annika aka Channy

För mig är det skillnad på att jobba inom ett sjukhus med papper, diktafoner, sköta administration etc etc och att vara patient på ett sjukhus. när jag jobbar så kommer jag ju knappast att befinna mig i undersökningsrum i väntan på att undersökas. det är undersökningar och proceduren kring det jag känner mig obekväm med...

2008-10-07 @ 22:28:12
URL: http://channy.blogg.se/
Postat av: Annika aka Channy

när det gäller arbetsområden för läkarsekreterare så är det ganska stort, vårdcentral, privata kliniker, sjukhus....

2008-10-07 @ 22:29:49
URL: http://channy.blogg.se/
Postat av: Anette aka Netza

Aha.

2008-10-08 @ 15:51:00
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback