Jag sitter här

och känner mest för att lägga mig o sova nån timma. Men se det går ju inte...för jag har massor att göra. Kan inte minnas när jag haft såhär fullspäckade veckor sist. När jag pluggade upp betyg läste jag otroligt mkt hemifrån vilket passade mig som handen i handsken. Jag trivs bäst med det, det är lugn och ro, jag kan lägga upp allt efter min egna takt och jag känner dessutom att jag lär mig något. Att det som jag läser fastnar och jag förstår det. Dessutom blir man mer ansvarsmedveten osv.
Nu idag, känner jag mig mest trött. Jävligt trött. Imorse efter jag ätit frukost, o klockan visade halv sju hade jag enorm lust att gå tillbaka till sängen och sova.

Orkar inte höra massa pretto-kommentarer från någon tack, jag vet att jag inte är den enda som känner såhär. Men jag blir inte mindre trött för det.
Idag skulle jag inte klaga heller  om det inte vore för att jag åkt på att fixa med massa annat, oplanerade saker. Jag fick iaf idag bevisat för mig att jag inte är helt spånad iaf, jag skrev i det där programmet och se på fan; det gick galant!

om nån människa nu ändå skulle få för sig att gnälla på mig o detta inlägg; kom ihåg att jag knappast berättar allt här, ni vet inte ens hälften av mina problem just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback