Jag längtar...

sååå efter nästa vecka. Ska bli så skönt att kunna lägga upp saker o ting efter eget behov/tid. Nu återstår ett prov av de tre vi haft under veckans gång. så jädra trött.

Suttit och läst lite om ett av dataprogrammen, Ähm, boken var ju lättare än undervisningen...? Efter att jag åt kvällsmat idag har jag varit så slut, funderar på att lägga mig ordentligt tidigt ikväll. Lång dag imorgon, så energi vore inte fel direkt.

Jag har överhuvudtaget mkt runt mig, ska hinna och ordna med allting. Direkt efter jag kommit hem från Vbg på fredag ska jag iaf klippa mig, Härligt!

Tänkt eventuellt försöka beställa lite långärmade tröjor nu från nån nätsajt, HM eller vad fan som helst. Fryser och min garderob innefattar mest t-shirts, blusar och tröjor med trekvarts ärm. Stövlar vore inte fel heller, har ju liksom nåt slags tunnt "nättyg" ovanpå de skor jag köpte i våras pga benhinnorna (de har förresten blivit bra) , och det där tunna släpper igenom iskall luft :S Har inte så mkt bättre skor, ett par stövletter som är hyperkänsliga för vatten, ett par högklackade stövlar som förvisso är snygga och sköna, men inte fem dagar i veckan och inte heller i regn o rusk. Ska iaf hålla utkik efter något bättre.

Nu ska jag snart fixa det sista bland alla måsten och sedan ta igen mig för att senare sjunka in i ljuvlig sömn!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback