Give me a break!!

Damn...i really need it! Japp. Dagens sanning. Något som också blir allt mer en sanning är att jag går o lägger mig tidigare och tidigare nuförtiden. Eftersom jag varje dag överöses med information och massa ny kunskap måste jag vara pigg i pallet. Skrivit ut några viktiga sidor från internet som ska användas i min läsning till nästa prov och ska nu snart sova.
imorrn är det ju fredag igen...hoppas på fint väder på lördagen så jag o Thomas kan ge oss ut på en sväng. Såg på TV ikväll, "Du är vad du äter" , -var löjligt nyfiken på Katrins f.d Schulmans medverkan där. Hihi, den var ju rolig....:P Förresten var det första veckodagen på väldigt länge jag satt vid TV; n, inte mkt sånt nu. Om  man inte räknar igår då, då jag råkade zappa in på programmet "Generation Fett", -gud va äckligt. Kalla mig fördomsfull, idiot, bimbo, ja vad som helst..men kroppar som ser ut så kan bara inte må bra på insidan.....! :/

Nej, nu väntar flera timmars skön sömn.

Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas du har en bra helg!Kolla gärna in min blogg och följ min flytt mot Asien :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback