Full fart, men bara en vecka kvar....

Ja. vecka 44 är vi lediga, eller ja, inte behöver åka in till skolan. Ska bli så himla skönt, misstolka mig inte. Gillar att läsa men jag är som bekant typen som får gjort mer hemma. Dessutom hinns inte mkt med i skolan  ju. Ska försöka vara så effektiv som möjligt den veckan.

Nu är det helg igen. Är outsägligt trött men får försöka hänga ihop, ska läsa det sista under helgen nu till de där proven nästa vecka. Nästa helg ska vi upp till en av Thomas f.d klasskompisar, han fyller 25 så det blir förmodligen en rejäl fest. Blir skaldjursbuffé och tårta som efterrätt.

Jag tänker iaf slappa ikväll. Är så hejdundrans trött och dessutom läst såpass mkt under veckodagarna så  nu vill jag en glugg ledigt...!
See you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback