En sådär dag

Jag har förvisso inte lyckats åstadkomma så mkt som jag faktiskt tänkte från början. Men iaf en bra bit på väg. En uppgift avklarad och en är halvfärdig. Tyckte bara frågorna var så lustigt formulerade. Jag menar, okej, jag ser vad frågan är, men ämnen ifråga ( de psykologiska perspektiven) är ju väldigt mycket att läsa/skriva om. Jag känner att jag är tvungen att utelämna så mkt, annars blir det tjock "roman" som jag får lämna in.......
Är iaf genom det värsta och inte mycket kvar alls.

Imorrn får jag fortsätta vidare med uppgifterna. Har också en fundering på om jag ska köpa en ny tröja, jag får se. Behöver långärmade tröjor, som sagt.
Känt mig rastlös också, men det beror på andra saker.

Hoppas jag hinner med o städa så mkt som jag tänkt denna vecka, speciellt damma. Världens tråkigaste städsyssla, visserligen. Men  det är verkligen otroligt dammigt här hemma,speciellt bokhyllan i vardagsrummet....:(

Men nu blir det sova! vill försöka gå upp tidigt imorrn och få gjort så mkt som möjligt!! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback