Bloggares skenhelighet

Jag vet ju att vissa tar till de flesta knep för att bli lästa , alltså att läsarkretsen ökar. Men det börjar bli tröttsamt nu, ta till exempel alla fjortistbloggare; vad är det för fel på dem? Det skriver massa dynga om varandra och sedan står o kramas på bloggmingel-träffar, bjuder in varandra till olika event osv osv. Är skitkastningen på varandra i deras respektive bloggar ett spel för gallerierna? För att öka läsarantalet? Antagligen. Vad annars ska man tro. Oerhört patetiskt är vad det är iaf. Väx upp, små barn.

Idag har det varit en otroligt stressigt och jobbig dag. Har svårt att hålla ögonen öppna. Fått klippt håret iaf, blev nöjd som jag alltid brukar bli hos den frisören. Nu återstår bara en omblekning av håret, har blivit en sån enorm utväxt och luggen är nästan min vanliga hårfärg. Fast blekningen får vänta ,nu ska jag ta igen mig en stund. Tänkt fixa en kopp te och bara sitta ned en stund. Fick även köpt vinterstövlar, nämnde ju det förut. Vanliga svarta i nån skinn imitation. Spela roll,så länge jag slipper det iskalla draget som gick rätt igenom på mina gympaskor så är jag nöjd.

Imorrn ska vi åka upp till Fjällbacka på 25 års fest, och det ska bli roligt. Serveras skaldjur och som dessert blir det tårta. Goda grejor ;)  Hade massa bryderier om klädsel, känns ändå som om detta blir en ganska stor fest. Dessutom fick vi inbjudan via post o allting, så jag kände mig osäker på hur man ska klä sig. Kom till min glädje på att jag har en svart, blank klänning i garderoben, på med kraftigare strumpbyxor, en kofta och stövlarna till  så blir det jättebra.

Nej, nu ska jag maila iväg lite viktiga saker och sedan bara koppla av resten av kvällen....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback