Åh, vad jag önskar.....

Jag har väldigt många önskemål just nu, bland annat vill jag klippa mig. Senast var i juli, jag brukar ha tre-fyra månaders intervall mellan klippningarna. Sedan behöver jag fler långärmade tröjor, gärna ett par nya jeans också. 
Men mest av allt önskar jag att jag kunde klona mig, eller ja..någon form av delning av mig. tänk så himla skönt att kunna läsa till alla tre prov-samtidigt. Allt sätta ut tre Annikor - en till engelskan, en till datan, och en till anatomin. Jävlar- vad duktig jag skulle varit...och känt mig! För de senaste veckan har jag känt mig så fruktansvärd oeffektiv. Man GÖR ju ingenting- och jag är inte ensam om denna åsikten kan jag tillägga! Helst skulle jag vilja ta denna kommande vecka ledigt och bara råstudera till proven. Begrava mig i alltifrån pleura, hjärtfrekvenser, datauppgifter, engelska verb etc etc. Men det går ju inte......

nåväl, iaf fått gjort en del denna helg.

fredagskvällen fick en otäck vändning när Thomas föll från en stege och hamnade på akuten. Låter väl värre än vad det var; stukning och förskjutning av hälen. Tillägges; kryckor. Men jag är så otroligt tacksam över att inte ryggraden tog stryk, att ingen fraktur uppstod. så nu får vi se utgången på skadan på benet. var ett hemskt sår som uppstod också. :(

nu återvänder jag till sinusknutor, hjärtsäckar, vener och venösa återflöden - anatomin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback