Wehoo! HELG!

För första gången sen jag började i augusti har jag en någorlunda läxfri helg!! Visst, helt fri blir man ju inte, har bland annat boken som jag måste läsa lite i. Men inga prov, inget arbete som måste vara färdigt tills veckan nu ;) Så i helgen ska jag ta det väldigt lugnt. Hoppas på iaf uppehåll så promenader med hunden kan bli möjliga. Just nu ösregnar det ute :( Sedan måste jag laga fickan på min dunjacka och därefter tvätta den, det blir allt kallare nu så jag får börja använda den snart. Framför allt ska jag vila den här helgen. Två prov under veckan som gått plus att man fått åka fram o tillbaka som en vante och tusen saker o göra.

Hade prov i latin idag, vet inte hur utfallet blir. men rent spontant känns det bra. Bättre än vad jag trott iaf. Efteråt gick vi och käkade hela klassen på en lunchrestaurang i stan. Åt ytterfilé med bea-sås och pommes. Okej, god mat...men jävlar vad snålt med käk.  Lustigt också att det var typ ett ton sås, jättelite kött, knappt några grönsaker. Eller ja.,.det fanns kokta såna, ärtor och morötter. -blä! Ska vara råa grönsaker. Kändes som om jag gått upp fem kilo efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback