Tjöt

återigen ser jag en diskussion om vad som är "bäst" vid piercing (menar i öronen/örat nu) och hela tiden kommer tjötet om kanyl skulle vara bästa. Konstigt då att jag haft/har tio hål i öronen och _inget_ har jag haft problem med. t-o-m den jag hade i näsan för några år sen har varit problemfri (även den togs med pistol). Jag säger inte att det kan uppstå skit pga pistol-piercing men jag har hört lika mkt om inte mer skit gällande kanyl-piercingar. Tungor som ruttnat eller på nåt vis sabbats ordentligt, navlar som blivit sjukt infekterade, ( o detta trots rengöring ja..) ändå får jag nedkört i halsen om hur "FEL " jag gjorde vid min gamla näspiercing. o ja...gällande de i öronen också.
Det är individuellt. Skit kan uppstå med vilket som. Just deal with it...


Kommentarer
Postat av: Marie F

Jag gjorde oxå hål i näsan med pistol..o i öronen med...har inte märkt att det skulle vara värre än med kanyl

2008-11-14 @ 06:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback