One step closer

Jag känner mig belåten idag, fick tillbaka provet gällande dataprogrammet, alltså det som jag fasat så för. Jag fick VG på det(!!) :) Snacka om bra jobbat med tanke på att jag inte kunnat träna hemifrån pga nån teknisk skit, så jag såå nöjd med resultatet, hade varit nöjd även om jag "bara" fått godkänt! Jag hade turen och fick skjuts hem av en kurskompis eftersom vi var färdig såpass mkt tidigare än planerat. Hoppade av i centrum och köpte klänning, vi har ju fest för Thomas som fyllt 25, nu på lördag.
Hittade en axelbandslös, mörklila (haha, jag som alltid stört mig på den färgen.men det fanns bara den och svart...och svart köper jag typ ALLTID), med lite volanger nedtill. Kan försöka skaka fram bild på den. Däremot uppstod lite friktion i mina klädselplaner när jag insåg att den kofta jag tänkt till var helt fel. Javisst..klart man kan köra utan kofta, men jag känner mig så grymt naken då. Dessutom är det vinter för sjutton. Kanske HM har nåt billigt? Behöver ju knappast vara så märkvärdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback