Måndag och pigg?!

Ja, faktiskt. Och jag har inte rökt på eller nåt, ifall ni trodde det :P Jag vet inte alls vad som hänt men jag har somnade som en stock efter yoga-träning igår kväll. Hade dessutom varit på en timmes promenad med hunden, sen sa det ka-boom vid tiotiden. Alltså stensomnade. Det konstiga tog vid redan vid tretiden på natten, jag vaknar kvart i tre och är....håll i er nu, pigg som en jäkla mört! Hur som helst, kan inte vimsa upp redan vid tresnåret, utan sover vidare till klockan sex och är fortfarande lika pigg!! I vanliga fall brukar tröttheten slå till med full kraft på bussen, inte heller där märkte jag av nån sömnighet. Helt förundrad har jag gått runt idag, pigg och känner mig helt utvilad. Whats happening to me?

misstänker att min envishet gällande motion och att röra kroppen resulterar i bättre sömn och mer energi. Annat skäl kan jag bara inte komma på, jag äter ju heller ingen ny kost som skulle kunna påverka.

Mår  överlag bra. Börjar se saker ur annat perspektiv nu och hoppas på att det kan fortsätta såhär. Lär behövas för att orka om inte annat. Imorrn har vi det det där dataprogramsprovet. Lär bli jävligt sur om jag underkäns, jag har nämligen inte kunnat träna hemifrån eftersom min fjärranslutning krånglar. Det har drabbat andra i klassen också, liksom, hur ska man ha sportslig chans att plugga till ett prov när man inte når programmet ifråga?!

Aja. Har samma inställning till detta som de andra på kursen. Ska fixa med skoluppgifter nu och sedan börjar förbereda inför morgondagen. Packa böcker, fixa ihop lunchen och mellanmålen. Blir hemgjord kycklingpaj imorrn med chili-kräm och grönsaker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback