Like teraphy...!

jag orkar inte redogöra för varför, hur, eller nödvändigheten i det. men igår var en otroligt förlösande dag. ett samtal som borde tagits för länge, länge sen. dessutom fick jag hjälp ekonomiskt. Såpass mkt så jag till och med(!!) kunde unna mig lite shopping. Att bara kunna välja, utan att bry sig ett skit om prislappen var adrenalinkick som fick mig att se stjärnor nästan. De som säger att prylar, plagg, eller smycken inte gör en lycklig vet inte vad de pratar om.  Jag fick gråta ut,prata ut, fick förklaringar på varför saker kanske uppfattats som de gjort och dessutom hjälpen med det ekonomiska.
Det var en riktig lyxig lördag inom alla aspekter. Jag hoppas verkligen saker och ting blir bättre i fortsättningen nu.

i övrigt måste jag få fart på motionsträning. stressen har verkligen fått kroppen att säga ifrån nu. Yogade häromkvällen och bara  den korta stunden gjorde verkligen skillnad. Så jag måste sätta det i system, skapa rutin med det.

Nu ska jag sammanställa min arbetsdel i vårt grupparbete inom psykologi. Mitt område är ledarskap, kanske låter lätt men det dignar inte direkt med info kring det. dessutom när jag försöker leta fakta om det på nätet så hittar jag bara massa grejs som bloggare o dylikt totat ihop..jag måste ju ha tillförlitliga källor. Men å andra sidan är jag en jävel på att snoka reda på fakta och göra research. Det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback