Hemska värld..:(

Jag råkade få info om vad som Insider ska handla om ikväll (jag däremot ska försöka lägga mig tidigt), och det är djur som plågas och utnyttjas sexuellt. Bara tanken på det får mig att se rött. Jag menar, ingen , INGEN hade ju accepterat detta mot barn. Så varför saknas lagar mot sånt här?!
sen ska det tydligen handla om en kvinna som pga en idiotisk så kallad "väninna" blev utpekad som vanvårdare av sin hund. Så hunden togs ifrån henne!! Detta väckte bara ännu mer ilska inom mig och inte helt osökt går tankarna kring den här kärringen som vi har här bland våra grannar. Som försökte med exakt så fula knep. Det var ju hon som levererade det där anonyma brevet. Ja, hon påstår givetvis motsatsen. Men hej, vadå sammanträffande att hon bara "råkade" vara enda personen som syntes till under den aktuella tidpunkten? Med dessutom vår dispyt i botten?
Hon har fan inte alla pommes på tallriken och jag skiter i det, så länge hon slipper blanda in oss i sina privata psykoser lr vad det nu är!  Kan också tillägga att jag inte är den enda som råkat ut för hennes dravel och påfund. Hon snodde ju fan mattan från vår granne som bor mittemot oss. Sedan har hon baktalat andra personer.
- skaffa ett liv för fan och låt andras vara!!! ARRGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback