Finna på råd...

Har dåligt ställt denna månad, jag hade kunnat haft det bättre om inte vore för att förra månaden gick åt fanders pga massa skit. Men så kom jag på att jag har en del grejor liggandes som jag inte använder, sålde det på tradera och tjänade några hundralappar. Gäller att se möjligheterna :P

Nu är jag helt färdig med alla skoluppgifterna. Det blev mer utspritt än vad jag tänkt. Men hej, spela rollen. Jag har varit i desperat behov av att få slappna av, sova, ta det lugnt. Och det har jag unnat mig!! Jag är lite matt inför vad som komma skall, men jag har betydligt mer energi nu. Några veckors stretande och sen är det jul. Kanske inte den lugnaste tiden på året, men väl ändå.

Surfar runt på nätet och lyssnar på musik.

Det blir nog bra tillslut. Allt blir nog bra. Let me hope so anyway.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback