Whats wrong with everybody?

Österrike verkar ju vara ett land där dårskapen väldigt tätt den senaste tiden försöker slå nya "rekord". Har ni läst om det här, yxmordet på en hel familj? Jag sa häromdagen att 2008 hittills omfattat otroligt mkt brutala mordfall o hemska händelser som kommit fram i dagsljus. Men Österrike verkar ha många dårpippis, först var det han Priklopil o Natascha -historien, sen var kom chocken om Fritzl o nu detta. Man kan ju börja undra...

**********

Exakt fem år sen idag jag o Thomas blev tillsammans. Det var 14 maj 2003 och t-o-m på en onsdag. Precis som idag ;) Äta god middag med dessert idag. Love you honey.

Imorrn ska jag till Vänersborg på viktigt möte. Kommer väl köra vilse...är usel på att lokalisera ett mål som bilist. förra gången åkte jag in på fel håll. Och, ja, jag följde en gps....så den gången fick jag tråckla mig igenom hela Vbgs centrum.
Sedan måste jag lämna papper på arbetsförmedlingen. Ingen aning om hur helgen ser ut eller vad som händer då. Helt ärligt vore sömn i mängder inte fel.

Kika efter studentpresent till Thomas syster snart samt leta födelsedagspresent till min bror. Vad man nu ger en 33 åring........?
Nu ska jag ut med hunden, gäspar så en mås kan vända i käften på mig. Och detta till trots att jag började en o en halv timma senare idag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback