Veckan som gått

Jag har läst o följt nyhetssändningar som vanligt under veckan o kan nu sammanfatta vissa saker;

* Englas begravning direktsänds o retar upp många. -inte konstigt. när jag först fick reda på att dem tänkte låta begravningen vara öppen för allmänheten så tyckte jag det lät helt okej. Man kunde alltså gå dit o därmed visa sympati. Men varför direktsända....nej...det känns mer som nåt slags jippo. Dessutom; varför direktsänds inte andra ungars begravningar då? eller nån annans överhuvudtaget?`

* Incest-pappan i Österrike har öppnat truten o ut kom bara saker som förvärrar för honom själv; nämligen att han varit "en god make" och en pappa....? Att han låste in sin dotter av nåt slags sjuk omtanke då eller? Jag ids inte uttrycka vad jag känner för den människan.  -lås in honom o släng nyckeln.

* "Rent hus"-programmet har orsakat, vad jag kallar, massa offer och martyr-fasoner. Minns ni familjen vars hem var mer lr mindre en soptipp? Mamman hävdade surt att dem inte fick städa på  två veckor. -jag betvivlar nånstans starkt på att man kan grisa ned så jävulskt på två veckor ...två _månader_ möjligtvis....Nu ska tydligen mamman "stämma" programmet. Jamen lycka till!

Tycker otroligt många svenska program såsom Lxyfällan, Rent Hus, Du är vad du äter, m.m får mkt skit..och skiten handlar om medverkande som blivit sååå missnöjda. Jaha...så varför gick ni med? om nu ert liv/situation var så himla lyckad innan? Som de där töntarna i Lyxfällan som klagat pår hur dååålig deras ekonomi blivit..o den var bättre innan då eller?
Väx upp o ta ansvar för vad ni gör! GAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback