Väckning från fjärran...?!

Thomas kommer hem o lägger sig runt halv sju, han kryper ihop intill mig o håller om mig. Jag ska precis bara kolla så jag ställt mobilen på väckning så jag inte vaknar så jättesent. Precis då ringer det. Jag stönar invärtes, det är säkert jobbet som vill ha in mig. Jag hinner bara lyfta mobilen förrän signalen lägger av. - Eh? säger jag trött när jag ser numret. +93 o så en jävla massa siffror efteråt. - Vad faen...mumlar jag irriterat, +93?! Thomas reagerar likadant; -det är la nånstans i USA eller? Jädra konstigt, känner du nån som är ute o reser?
- Nej, och även om jag så gjorde så sliter jag huvudet av den fan som väcker mig halv sju, snäser jag o försöker somna om. Då ringer det  igen! - Ja!! Annika här!! Knäpptyst i luren, sen susar det...sen kommer något märkligt.
- Jahabla jada jada jahabla...?
- Ehhh? You´ve called the wrong number, sorry....!
- habla jadabla!!
- Hey! You have called the wrong number, i dont know you or what you´re saying!
*klick*
De lade på.

Nu har jag kollat upp landsnumret - Afghanistan. Hur i helsicke har någon lyckats knappa in mitt mobilnummer därnere? Nästan lite scary..och undra va människan sa? hahaha

Lyckades få ordning på mitt bildprogram igår så här kommer gårdagens shopping;

image66


så nöjd med blusen. Så luftig o skön...och somrig :)

Hade tänkt gå iväg ned till stan för att skaffa nytt busskort. Men så kom posten o med den kom givetvis nån ny smörja från akassan. I just dont get whats wrong with those people!! Här ska dem nu snart kolla om jag är beviljad ny period. Jahaja, trevlans. Men istället för att gå tillbaka i deras register så ska jag skicka in samma intyg som jag redan sänt in en annan gång?! Det är ju rent idiotiskt, sitta o skicka samma papper om o om igen. Vad gör dem egentligen med papprena? Slänger dem direkt dem kommit eller?!!
De har ändrat tiderna så jag kan först nå dem vid ett tiden. Tänker fråga varför jag ska skicka in sånt som de redan har tillgång till.


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Haha, jag vill också ha afghaner som ringer och väcker mig!

Postat av: Annika

haha, not so funny, i can say! Tiden var väl runt elva hos dem..men här var den halv sju. inte roligt o bli väckt då ..när man är ledig ;)

2008-05-28 @ 23:12:22
URL: http://www.channy.blogg.se
Postat av: Stina

söt blus ! :)

2008-05-29 @ 10:03:31
URL: http://stinahult.devote.se
Postat av: Anonym

hemska kläder

2008-05-29 @ 12:30:40
Postat av: Annika aka Channy

Stina: tack så mycket!! ;)

2008-05-29 @ 15:17:09
URL: http://www.channy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback