sun is shining...

Jag är inte törstig, inte hungrig, inte nåt. Är bara uttråkad just nu. Varit hos kuratorn och det gick bra. Fick en komplimang för håret., haha, hon sa "Hmm, du ser så ...somrig..har du gjort nåt speciellt...?" - Va mkt en blondering gör :P Fick vräkt ur mig allt jag känt, tyckt o tänkt de senaste. Jag vet ju hur jag -borde- hantera alltihop. Men jag blir så SVINSUR!!! =((

Efteråt  handlade jag hårmousse o handkräm. Slut på bägge här hemma o handkräm är ett måste. Köper en tub/burk som är lätt o ta med o använda under o efter jobbet.


Ungdomsmottagning kör med någon drick-lagom-kampanj...iaf om man ska dra slutsatser utefter deras val av toa-papper..kolla här
image67

o sen står det på sina ställen "Hur dricker du"..hahaha komiskt toapapper. Som när vi åkte till Prag 2003 och en toalett på en bensinstation hade rutor med instruktioner på  pappret hur det skulle användas. hihi.

Kommentarer
Postat av: Leo

Haha riktigt roligt toalettpapper!! Skoj med det i Prag också, fast det kommer inte jag ihåg... :)

Postat av: Annika aka Channy

hahaha, Eva var den som hade hysteriskt roligt åt dasspappret på Pragresan. Skrattade så hon kiknade :)

2008-06-02 @ 22:34:16
URL: http://www.channy.blogg.se
Postat av: Leo

Hm... jo låter som hon :D. Men som sagt det har försvunnit ur
mitt minne.

2008-06-03 @ 23:13:57
URL: http://www.leossmarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback