såhär blir det varje gång!

När jag jobbat eller varit iväg på något en hel dag så kommer jag hem, sätter mig, stirrar i några minuter o sen öppnar datorn. Jag sitter här, helt virrig i pallet av trötthet, o bara surfar runt på olika sidor. Och! givetvis tänker på alla grejor som jag borde göra.
Jag borde just nu köra ett yoga pass som sedan gör att jag känner mig helt bruten. Jag behöver det, för axlar, rygg, nacke o ben..ja hela kroppen. Men blotta tanken på att dra fram mattan, peta in dvdn osv lockar inte direkt så att säga...
Nåja, målet är iaf att ha kört passet innan sängdags! Imorrn ska jag också få sova en timme längre. Helt underbart! Vad som är mindre underbart är då att jag får jobba längre. Det blir en seg dag.
Kan inte heller förstå varför jag skulle börja senare...men men no energy to care!


mitt bildprogram till min mobil är helt kört igen. Fattar inte det här! Skulle kolla mina nytagna bilder, bland annat på Muzze osv...helt plötsligt bara strejkar skiten. Som förra gången. Så otroligt störigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback