Nytt och fräscht

Jag var på stan en vända, var tvungen att lämna in papprena på arbetsförmedlingen och då passade jag på att införskaffa produkter som varit bristvara/slut hos mig. Jag köpte hårsnoddar, hårspännen, tonad dagkräm, ögonfransborste  (nån jävel har ju snott den förra!!), och så blev det ett parfymköp! Jovisst, bad biträdet ge exempel på fräscha, rena parfymer. Sa att jag eftersträvade den där "nytvättade, fräscha och rena doften". Hon gav lite tips varav en var Dolce&Gabbana "Light blue" . Blev mkt förvånad, har nämligen för mig att jag sniffat på en från DG och tyckt det varit vidrigt. Hon sa att dem gjort flera så antagligen var det nån annan jag känt på..för denna var underbar. Gjort ett snabbt överslag i huvudet och sen slog till på just den!

tycker denna reklambild säger en hel del om hur den doftar..
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback