Nu blir det regn!

Idag handlade jag en fin blus och två linnen på Vero Moda , i somriga färger. Så nu står snart regnet som spön i backen. hahahaa. Ja, jag varken är eller varit någon stor optimist i livet, men dådå? Jag får ju rätt. Så är det ju varje gång man fått tummen ur o handlat sommarkläder. Förra året sket jag i det och då fick vi jordens hetta i flera veckor. På Vero Moda tänkte jag först "äh, jag hänger tillbaka skiten". -varför? Jo..för det är ganska trist o handla sommar/vårkläder i det här landet. Antingen svinkall sommar eller jättekort. Känns poänglöst o handla plagg då. Men sen är ju dessa plagg roligaste att handla! Tusen gånger roligare o köpa ett snyggt linne eller luftig blus/skjorta istället för nån deppig tjock tröja i oktobermörkret. sommar året om....det hade varit min melodi det ;)

Köpte iaf de här kläderna. Om jag bara kan få igång pissiga nokia-pc suite -grejset så kan ni bevittna dagens shopping-fångst. Är vääldigt nöjd. Glömde hudlotion däremot , kom jag på då jag kom innanför dörren här hemma. Men eftersom jag har det bra ställt just nu funderar jag på att lyxa till det på något från Eleven. Vill ha en riktigt mjukgörande, återfuktande och stor flaska hudlotion. Antingen något därifrån eller så får jag besöka Apoteket. Deras stora (och billiga!) pumpflaska från CCS med sheasmör sägs vara suverän.

Annars är livet bra. Jobbade och allt gick finemang. Inget krångel med listor, inget bråk med stökiga rum, inget snusk och äckel nånstans. Gött. Givetvis finns det ett litet, litet aber. -som vanligt. (sorry..men thats truuee) och det är intyget. Jag hoppas inte han glömmer det utan att jag får det på fredag. Skulle vara gott o skicka in det så jag slipper massa krångel och bekymmer.
Hoppas på fredag!! Hoppas, hoppas, hoppas.......!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

såg din kommentar i blondinbellas blogg..

trosor är väl knappast förbjudet att prova i butik. det som gäller är ju att man ska ha på sina egna underkläder under när man provar. dock tror jag inte att alla följer det..

2008-05-27 @ 20:50:03
Postat av: blondie

grekland va bra! eurovision

Postat av: Annika aka Channy

Jaha, jag har då aldrig sett någon godkänna prov av trosor i butik. menar nu _trosor_ och inte badkläder ( det är ju iaf förbjudet) och även om så är fallet så kan inte vara hur nojig som helst anser jag. tänk på all annan skit runt oss,i så fall...

2008-05-28 @ 00:00:44
URL: http://www.channy.blogg.se
Postat av: Helena

Inte? Va konstigt. I alla affärer jag har varit inne i hela mitt liv så har man då fått prova trosor.
Hur ska man annars veta ifall dom passar liksom?

2008-05-30 @ 12:07:12
Postat av: Annika aka Channy

tja..inte vet jag. vet min storlek o därmed behövs aldrig provning av några....

2008-05-30 @ 22:59:19
URL: http://www.channy.blogg.se
Postat av: Helena

Storleken kan ju variera för vissa.

2008-05-30 @ 23:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback