Nattblogg

Ska alldeles strax sova. Upp sådär jättetidigt igen för att jobba. Tänkte bara dricka upp min oboy först. Har varit en ganska jobbig dag. Väcktes halv åtta av ung-mott. som ringer o meddelar att min kurator blivit sjuk så vårt mötet uteblir =( Jag hade verkligen behövt prata med henne idag. Dagarna närmar sig 4 juni och det är ett tungt datum ..vareviga år. Vet ifan om det inte blir värre med åren också :(  Saker o ting blir inte bättre av att ha fullfjädrade idioter så nära inpå sig hela tiden. Idag kom ny skit. Fast det förändrar ju ingenting. Blir så frustrerad så fort jag ägnar tid åt det....vilket jag egentligen inte borde. Men ibland trillar man dit. Som idag. då blir man påmind om vilket sicko som är i farten.

Men måste sova nu. hahaha, just det ja. fick svar från tradera-människan. Tydligen har jag varit "otrevlig" mot henne som "kund" och hon har läst handels på högskolenivå. Jamen så bra, då vet hon säkert också om att man BETALAR för sig. Vilket fullständigt skämt, påstå att man studerat handels och sen uppföra sig så bristande därefter. Handels..högskola..yees, right..in my ass heller!!















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback