kom tillbaka..

Uhii. Det har ju blivit så kallt ute ..please..sköna värme. Kom tillbaka!
Varit en slapp dag hittills. Varit ute med hunden på en timmes promenad och i övrigt varit inomhus vid datorn. Tänkt o skura över badrummet en snabb sväng snart. Var rätt stolt över mig själv, i fredags när jag kom hem, stentrött, så tog jag ändå krafttag och dammade ordentligt. I vår tresektions bokhylla, i sovrummet, och hallen. igår dammsög jag grundligt o våttorkade alla golv, plus putsade vitrinskåpet. Så idag återstår bara badrummet. Det blir alltid så dammigt där inne pga torktumlaren :(

Behöver göra lite ärenden imorrn, bland annat arbetsförmedlingen o sen leta efter en ny tonad dagkräm. Den gamla är nästan slut o den känns väldigt äcklig att använda.
Vi hade fem år exakt i onsdags så igår var vi ute på restaurang. Åt oxfilé och klyftpotatis, sen såg på två filmer på kvällen. Vi pratade massa om sommaren och lite sådär. Har inga förhoppningar om någon större ledighet i sommar, men vi får väl se. Jag är rätt bra på att argumentera och övertala , haha.
Är lite tjurig över att jag inte hann med att gå nåt större på köpcentret i Thn i torsdags. Tycker så mkt om Cubus o deras sortiment. Måste se till att få ett besök där snart igen. Ett som varar längre än en kvart .....:P

Rätt mkt kul som händer fram igenom. Ska på ljus-party på tisdag. Ellinor (arbetskompis) har en inneboende vän som jobbar med något företag som säljer ljusstakar, doftljus, olika ljuslyktor m.m. Om jag förstått saken rätt så är det en presentation av deras produktukter samt att man kan beställa/köpa varor. Roligt! Tittade i deras kataloger o det var jättefina saker. Såg två vägglyktor som jag tror kan passa perfekt i sovrummet.

Nix. much to do here now. See you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback