Kallt?

Idag blåser det sviiinkallt! Så himla synd, helgen var ju så fin o varm! Får väl ta mig jacka sen när jag ska iväg :/ Solen lyser iaf!
När jag var ute med hunden förut så stod den där kärringen i fönstret. Disket man kan vara då....*ironi*

Ska iväg till stan för möte hos arb-förmed. vid klockan ett, sen vet jag inte. Måste försöka komma ut på promenad med hunden. Behövs för både min o hans del. Köra en vända med dammsugaren och vika ihop sista tvätten också.

Läste
detta och tycker det låter så jävla naturvidrigt. Tillåter myndigheter verkligen sånt?! Man vill ju bara ta fram en hink o börja kräkas då man läser sånt. Tycker verkligen ingen ska behöva skickas tillbaka till sånt helvete...och är man av annan åsikt så kan man ju själv åka dit ned o se hur vedervärdigt det är. 
Att det ska vara så jävla svårt o känna empati för sina medmänniskor!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback