Fredagsblogg

Trött är bara förnamnet på hur jag känner mig nu. Jag vaknade kvart i fyra. Gick upp kvart över. Så djävulskt trött nu. Det sket sig med min lediga dag igår. Jag hann till Vbg, lyckades köra vilse två gånger o sen hittade jag äntligen. Mötet tog kanske femtio minuter. Sen fick jag fylla i två papper med lite övningar. Tror det gick bra. Kändes bra. Upptäckte när jag körde ut från parkeringen att jag  hade tidigare genat över en cykelväg, jävla skitstad. ...röriga gator.
Jag hann till Överby. Sen ringde jobbet. Köra som en stressad gnu hem, rasta hund, äta, byta om o sen ..jobba. Faktiskt inte så himla roligt. Jag vill ha planering..

Nu sitter jag här. Thomas o jag ska umgås i helgen. Men först...sova riktigt gott en hel natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback