Doften av sommar...:)

Plockat in syréner idag och ställt i vas på bordet. Luktar såå gott, luktar sommar! =) Has been a good day today, åkte till Överby med Angelica. Tss, är det inte märkligt? Nu _har_ jag pengar..och hittade tamigfan inget som tilltalade mig. Eller ja, örhängen förståss. Men inget annat. Jämnt är det såhär. Och visst..bra för att man sparar ju på slantarna. Men varför? Varför enorm köplust när man inga pengar har o sen när man får pengar så finns det inget man vill köpa...? Lustigt det där...!
Vi åt god buffé mat och senare åkte hem.

Tvättat sängkläder och ska snart dammsuga. Fastnade vid datorn för att jag skulle göra lite ärenden, på internetbanken osv. Skällde ut en hopplös så kallade köpare från tradera. väntat i över en månad på att tönten ska sätta in pengar på mitt konto. Tror ni denne gjort det? Nej! O kommit med larviga bortförklaringar såsom pengabrist osv. Om man inte har pengar så sitter man väl inte o budar på saker? Jävla idiot!

Nu ska jag dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback