Blä!

Vilken hemsk dag. Jag fick tillbaka min magkatarr(?) imorse så jag klarade bara av att arbeta tre o en halv timma. Har man aldrig haft såndär magproblem så vet man inte hur hemskt det är :( Så jag åkte hem, låg o halvsov i tre timmar , sen vaknade Thomas , vid tre tiden ungefär. Då hade jag matlust när jag gick upp iaf. Åt smörgåsar o yoghurt. Usch, måste se till att äta mer mat. Har ätit en banan, en melonbit, några stackars cornflakes och så de där mackorna vid tre tiderna. Känner mig helt dissy. Men vågar inte äta för mkt mat heller :(
Funderar på pannkakor....
Köpte Novalucol på Apoteket. Har faktiskt inte ätit dem tabletterna på jättelänge. Har tagit två stycken...det har gjort en viss skillnad iaf.

Sen blev jag sur på min nya parfym eftersom jag inte tål(?!) den. får värsta besvären av den. arrrgh. jobbiga dag. Väntar på Ellinor som ska dyka upp med min skåpsnyckel plus att hon ska få jobbnycklarna. De råkade jag få med mig imorse när jag åkte hem :/

Bläsch. Mår illa! =(

Kommentarer
Postat av: Julie

Tja! Börjat blogga igen och börjat läsa alla andras bloggar lite oftarer. Ta en titt om du känner för det
Kram o Ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback