Some kind of shit always gets in my way!

Tack till er tre fula snorungar på bussen som förstörde mitt goda humör genom att fjolla er med tusentriljoners jävla puckade frågor. I Munkedal (var är det med folk därifrån?!) kliver det på tre snorungar av motsatt kön. de sätter sig i närheten av mig o Ellinor och ställer jordens alla dumma frågor. Ignorera dem så dem slutade? hahahahaHA! som om det hjälpte! Det är verkligen patetiskt o se hur somliga fjortisar måste styla inför sina polare. Som om den där lille tallefjanten skulle våga sig på det där ensam..? Nepp!

Blev sjukt störd av det där. Haft en bra dag, mått bra, varit på jättegott humör.
Jag ska trösta mig med Magnums nya glass ikväll. Tyvärr har Bella spritt sina hårtussar runt hela lägenheten så det ser inte alls ut som om jag städade igår. Thomas har skadat sin arm en del, men vi måste försöka få hundrackan i badet. Om man får kammat rejält, badat o sköljt så kanske äntligen problemet försvinner? iaf förbättras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback