Om att vända saker till sin egen fördel!

Jag sover bra. Mkt bra. Jag behöver bara tänka på två mycket patetiska människor då jag lägger huvudet på kudden..och pang! så sover jag.
haha. Mötte förresten en av dem igår. Hon vågade inte ens möta min blick.
Se där, det går tydligen bra o skrika tillmälen till min ryggtavla men att fixa o se mig  i ögonen senare är tydligen inte lika lätt.
Undrar vem som är dum i huvudet egentligen.......

Jag har varit förvånansvärt pigg hela dagen. Men på bussen hem började jag krokna. Nu vet jag inte vilket som är bäst; dammsuga av golvytorna i ett nafs eller låta hundarna rusa av sig efter en boll?
Får inte glömma att packa ur kläderna ur väskan heller, annars lär det lukta fan där snart :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback