Men...så härligt!

Jag har just haft en underbar natts sömn! Jag låg inte ens o funderade på allt som jag brukar. Jag minns bara att jag la huvudet på kudden o kaboom!, så var jag plakat väck. Extra skönt också för att jag hade bytt sängkläder innan. 9 timmars sömn och jag är som en ny människa. Det kanske är ett fungerande koncept, ha ett jobb som innebär att man går upp så otroligt tidigt och sen låta grann-idioter reta upp en ordentligt? Kanske köra på den linjen, lätt också förresten. Eftersom de saknar vettig sysselsättning så kanske dem kan skälla ut mig för mina gardiner, mitt oklippta hår, Muzzes färg  på koppel osv ? hahhahahahaahahahahaha.


Idag måste  jag jaga vidare efter min handläggare  och pröva UM igen. Alltså sist var det ju helt sanslöst, jag ringde på varenda nummer och absolut ingen kan ta emot--?! Värst av allt är att bara mötas av en tutande upptagen-ton. Okej, då pratar dem...men det är bättre med kö-system. Hellre veta att jag är nummer 10 i kön än bara ringa till en telefon som tutar upptaget till förbannelse!

Just nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra mer. Jag åt en väldigt onyttig frukost pga ett allt tommare kylskåp. Borde handla mat alltså.
men jag börjar med att gå o borsta tänderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback