Its coming back to bite you in the ass, sooner or later...

Jag har en inneboende känsla och alltid haft, att allt man gör kommer tillbaka. Min mamma sa en gång; Det finns en tid för alla.
And I really hope so. Efter vad som framkom i fredags så förstärks min känsla. Meeeen, vi ska nog inte ropa hej än.


Men men, ser man på! Nu har jag hittat en ny favorit-sötsak. i förgår var det Magnums nya glass som gjorde mig belåten och ikväll har jag testat Oreos. En slags amerikanskt kex, påminner lite om Ballerina. Fast med mörk chokladsmak o vaniljfyllning. Min gamla klasskompis
Anna har skrivit om Oreos också. Men iaf, de här kakorna var precis i min smak. Mums!

Jag såg jordens löjligaste löp då jag gick in på ICA idag. "Carola; detta är slutet" typ nåt sånt. (citerar alltså inte) Hon syftar på sin förlust i andra chansen. "Slutet"?....Vilket jävla trams. Man kan drabbas av sjukdomar och all möjlig skit och Carola menar att "slutet" är att förlora en jäkla tävling? Snacka om att överdramatisera läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback