inte lätt detta..

Jag fyllde i en ansökan igår, dvs all personalia, adress etc. Nu återstår kopiering av betyg + skriva personligt brev. Jag avskyr personliga brev. Tycker det är så svårt att formulera mig bra, att hitta de rätta orden.
Jag måste iaf ta tag i det, oavsett hur svårt jag tycker det är. Deadline ligger på andra maj så jag får inte slappa till för mkt. Dessutom ska ju flera ansökningar iväg.

Ledig idag och solen skiner. Riktigt varmt i solen nu :) Bella schäfervalp har åkt hem och helt ärligt så är det riktigt skönt. Kelig och söt är hon förvisso men otroligt krävande. Hon fick nästan ett hysteri anfall då hon såg sin matte. Glad vovve , alltså ;)
 
Jag fick min första lönespec igår och blev förvånad över summan. Hade räknat med bara nån sketen tusenlapp pga skatter, matavdrag o skit. Men nettolönen blev mkt bättre än så! Så himla skööönt! Som en present till mig själv valde jag en hårklippning. Jag valde mellan det o en skinnjacka. Men så fick jag se mitt hår imorse då jag var nyvaken, o valet föll direkt på frisören. Så nästa onsdag ska jag slippa min tjocka, jobbiga hårman. Sen i maj kommer jag _förhoppningsvis_ kunna ha råd med slingor.

Nej..nu får jag göra något annat här. Suttit o degat vid datorn alldeles för länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback