"Hey you, I´m a rockstar!"

Ringde nyss ett telefonsamtal. Det lät väldigt lovande, faktiskt. Nu ska jag bara snoka reda på mer möjligheter. Men det känns riktigt bra! :)  Varit ledig i två dagar nu, alltså andra dagen idag. Vet inte riktigt hur nästa vecka ser ut. Men på måndag måste jag vara ledig iaf. Important meeting!

Ska skaffa fram ansökningshandlingarna för andra utbildningen jag är intresserade av också. Ska snart ut på promenad, ser att idiotgrannarna är ute. Undra vad dem ska inbilla sig idag, tro? Hahaha, jag glömde väl berätta om Thomas utbrott mot dem? Han skulle till bilen med Muzze o ut från deras port kommer kärringjäveln o hennes sexåriga son. Det är alltså ett litet barn som håller i kopplet till en stor hund. Hunden får se Muzze o går bananas totalt, reser ragg, visar tänder o går till attack. Thomas fångar tag i Muzze på en tiondels sekund, o sen, smack, håller han med andra handen den tvärilskna hunden. Han står alltså med två skitförbannade hundar o håller isär dem. Tror ni inte kärringjäveln kommer galopperande o skriker "Sluta misshandla min hund!" Thomas gick igång varenda cylinder o ger hennes värsta välta;
"Misshandla din hund?!, Är du inte klok i huvudet som låter ett  barn hålla i kopplet till en såpass stor hund?!,Det här kunde blivit en jävligt dyr veterinär kostnad för din del. Håll ordning på er hund annars ska jag fan anmäla er istället -jävla idioter!!!"
Thomas hade föst bort deras hund o vände argt på klacken o gått. Kvar hade kärringen stått o sett ut som en fågelholk. Jag fick mig ett gott skratt när jag hörde detta. Oerhört synd att jag inte fick bevittna det bara.
Snacka om att ha snålblåst mellan öronen, och hon törs inte se på mig när jag möter henne.  Jag kanske ska gå med ryggen mot henne hela tiden, för då är hon ju så stor i käften!!

Skönt iaf att hon fick äta upp hur hon betett sig mot mig. Like I said; what goes around, comes around." Karma, karma, karma

Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

herrejävlar. sånna människor ska inte ha hund. :S

Postat av: Channy

Ja idioter är dem. speciellt då dem inte sopar rent framför sin egen dörr innan dem klagar på andra.

2008-04-02 @ 12:24:14
URL: http://www.channy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback