Favorit!

I am picky about icecream. Jag tycker det är dötrist med sån där "chokladöverdrag och vaniljglass". Magnum glassarna har aldrig riktigt passat mig. Deras koncept är enligt mig tråk-glass. Men i år har dem gjort mig glad; Magnum Maya Mystica! Här snackar vi något nytt, fräscht och framför allt helt underbart gott! Glassen består av chokladöverdrag med chokladglass i, tydligen ska allt vara smaksatt med honung, muskot, och kanel. - Jag vet, helt konstig sammansättning låter det som. Men icket, det passar jättebra ihop och det blir en lätt kryddig  smak. Annorlunda men vansinnigt gott. -ni måste prova!  På tal om god glass, Magnum hade sommaren -06 en variant som hette Magnum Intense. Vaniljglass med en rejäl chokladbit i. Nåt sånt iaf. Men den tog dem jävlarna bort!?  Så himla surt, den blev min favorit den sommaren o sen tar dem helt fräckt bort den :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback