Men nej!!

Under den här veckan har jag stött på två knäppskallar. En kille som kliver på bussen i Munkedal, frågade mig om han kunde få mitt nummer....?? -eh nää! Och ikväll när jag gick upp till Ellinor, kom det gående en äldre man på motsatt sida gata. Han bär nån pizzakartong(?) tittar på mig och frågar; - Vill du min älskling? Öh? -Glöm o dröm sa jag o fortsatte gå.
Normalt folk det finns......

I övrigt har dagen varit trög pga alla tankar. Sju år. En evighet. Nästan iaf. Åkte till köpcentrumet i brist på annan sysselsättning. Träffade henne och sa inte ett ord. Har fasen inget o säga henne. Eh, eller jo. - draaaa!
Handlade shorts o linne på HM:

image68

Och shorts;
image69

Och nu tror säkert alla att dem är vita. Helt fel. Dem är ljust blå. Men ljuset i provhytten var inte det bästa.....

Och för att kunna slippa ha bh-banden synliga när man bär linnet så köpte jag min livs bästa axelbandslösa bh. Trodde inte jag kunde ha den pga den skulle sitta obehagligt..men det var tvärtom..satt hur bra som helst.
Men bild på mig i den lägger jag fasen inte upp. Då kommer det väl nån här o frågar om jag vill bli deras "älskling".....
Fy!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har likadana shorts som du, fast jag köpte mina förra året :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback