Men ingen lyssnar!!

Yej, två arbetsdagar till och sen väntar en ljuv sovmorrn. sitter framför datorn med djävulsk träningsvärk i låren och känner mig seg som en koala. Annars allt bra.

Det jag nämnde sist om att nästan kollidera med rådjur hände på midsommaraftons morgon. Jag hade fått för mig att dem, väggubbarna, inte var klara med motorvägen , alltså att det fortfarande var bygge. Sen var jag också så jag vågade inte chansa utan tog gamla vägen. Inte hela vägen nu, utan svängde av vid Saltkällan. Jag var stressad, trött som få, försenad..allt...strax innan den där bron ser jag ett stort rådjur komma skuttande från vänster. Egentligen är detta allt jag minns. Tiden mellan jag såg djuret och när jag fått stopp på bilen är helt luddig. Tydligaste känslan/minnet är att jag tyckte tiden stod stilla, jag minns inte att jag flyttade foten från gas till broms, inte heller kom jag för mig att tuta. När jag väl fick stopp var bilen en halvmeter ifrån djuret. Varför går dem så långsamt över vägen? Borde dem inte bli rädda för en bil som kommer susande i över sjuttio? ...menar, sånt borde dem väl höra? Rådjur som annars hör _allt_?!
Det var också först efteråt som jag blev rädd och alldeles skakis :(
inget jag vill vara med om igen....

Nu är jag mest trött efter allt spring hela dagen. Helt jäkla otroligt hur smutsigt ett ställe kan bli >_<  sen gör inte dålig planering saken bättre. Efter att jag kom in till stan gick jag o tog kontoutdrag, sen fick jag äntligen tummen ur o köpt nytt tandborstsglas. Det förra var verkligen svinäckligt. Och då har jag ändå både handdiskat det och kört i diskmaskin ett par ggr! Men nu har jag äntligen fått kasta det och ersatt det med nytt glas.

Och farsen bara fortsätter. idag kom bara mer. Alltså....Åhhh. Jag finner  inga ord längre. Tycker hon liksom inte att det är LIIIITE motsägelsefullt när företagen bara fortsätter skicka kravbrev? Och att visa upp ett egentillverkat kvitto är ju bara för patetiskt.
Hon borde fan receptbeläggas som starkt sömnpiller -jag blir nämligen bara tröttare o tröttare av kärringen.
Och alla bara blalblalblablalabla. Och sen lite mer blabalalaala. Och jag säger som det är. Vad man borde göra. Egentligen gör folk detta till nåt svårare än vad det behöver vara....men ingen lyssnar. Until its too late.
Och helt ärligt, då kan dem fan ha det därefter!

Läste om
detta ---vilka stora problem somliga har. Vilket trauma att utsättas för *ironi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback